Online reserveringssystemen
Webburo Online Services heeft succesvolle online reserveringssystemen ontwikkeld voor verhuurders en zelfstandige ondernemers die hun producten willen verhuren aan hun klanten of diensten willen laten reserveren. Het reserveringssysteem is uitermate geschikt voor het verhuren van fietsen, motorboten, zeilboten, sloepen, rondvaartboten, campers, scooters, kleding, vergaderlocaties etc. Een groot aantal bootverhuurders in Giethoorn en yachtcharters in Friesland maakt al gebruik van onze online reserveringssystemen om hun boten online te verhuren.
Voorbeelden van online reserveringssystemen van Webburo
Klanten die de online reserveringssystemen van Webburo gebruiken zijn onder andere Yachtcharter Turfskip, Fietsverhuur-ameland.nl en Giethoorn tickets.
Demonstratie van het reserveringssysteem
Onderstaand vindt u de informatie over ons reserveringssysteem. We kunnen u ook een live demonstratie geven van de mogelijkheden en u adviseren welke oplossingen goed werken voor andere tevreden verhuurders van Webburo. Graag informeren wij u vrijblijvend tijdens een persoonlijk gesprek bij u op het bedrijf, bij ons op kantoor in Steenwijk of via een online demo via Google Meet. Neem vandaag nog contact met ons op voor het plannen van een afspraak !
Mogelijkheden reserveringssystemen
Uitgebreid beheersgedeelte in de online reserveringssystemen
De online reserveringssystemen kunnen binnen elke website worden geïmplementeerd. Het heeft een goed uitgedachte en flexibele user interface aan de voorkant van de website, zodat klanten snel en makkelijk het product kunnen vinden dat ze willen huren. Het CMS van ons boeking systeem biedt een uitgebreid beheer gedeelte met financiële, commerciële en logistieke mogelijkheden voor de webmaster. Vanzelfsprekend bieden we via Mollie ook online betaalmethoden als iDEAL, Bancontact, CreditCard, PayPal, Klarna etc., zodat de reservering ook direct kan worden betaald.
Uw complete bedrijfsvoering in één keer automatiseren
Bedrijven die gebruik maken van ons reserveringssysteem kunnen hiermee hun complete bedrijfsvoering en. verhuur activiteiten in één keer automatiseren. De commerciële mogelijkheden zijn enorm, dus u kunt uw omzet aanzienlijk laten stijgen. De besparingen kunnen ook hoog zijn, want een groot deel van de werkzaamheden die u nu nog handmatig moet uitvoeren zijn in het reserveringssysteem volledig geautomatiseerd.
Voordelen reserveringssystemen
Modulaire opbouw, eventueel gefaseerd invoeren
De online reserveringssystemen van Webburo Online Services heeft heel veel verschillende plug ins. De plug ins zijn al actief bij andere verhuurders die klant zijn bij Webburo. Daardoor zijn de plug ins dus een bewezen effectieve technische oplossing. U kunt de plug ins indien gewenst gefaseerd afnemen.
- online reserveren
- instellen start- en eindtijd reserveringen
- combinatieperiodes
- boeken per uur, dag, week etc.
- voorraadsysteem per product
- heel handig: overzichten vertrek- en aankomsttijden
- arrangementen
- alle online betaalmogelijkheden van Mollie, zoals iDEAL
- instellen van diverse kortingen en toeslagen per periode
- mogelijkheden voor upselling
- extra verkoop: last minute aanbiedingen
- berekeningsmodules
- meertaligheid
- overzichtelijk voor de huurder: duidelijk vrije termijnen overzicht
- excel up- en downloads
- e-mail adressen opnemen in de mailinglisten voor nieuwsbrieven
- geautomatiseerde mailingen aantal dagen voor en na reservering
- mogelijkheid van deelbetalingen
- verzekeringen voor annuleringen en voor borg
- extra PDF bijlage toevoegen aan bestelbevestiging, bijvoorbeeld route, parkeerkaart
- en nog veel meer: we geven u graag een demo van het reserveringssysteem
Front end gedeelte van de online reserveringssystemen
Het online reserveringssysteem heeft een front end gedeelte dat speciaal voor u wordt ontworpen. Uw klant kan op de website eenvoudig, snel en efficiënt reserveren en betalen. Afhankelijk van het te reserveren product of de te boeken dienst kan een huurder zijn gewenste product selecteren voor een uur, dagdeel of een langere tijdseenheid en extra opties op een intelligente manier toevoegen. Daarna wordt de reservering definitief gemaakt en kan de klant online betalen via iDEAL, Bancontact, GiroPay, PayPal, Creditcard of een cadeaukaart.
Back end gedeelte van de online reserveringssystemen
In het back end van het systeem wordt de verhuur van de producten en diensten in het reserveringssysteem bijgehouden. Hier kunnen teksten, foto’s of video’s worden opgenomen, aanvullende diensten of elkaar uitsluitende producten worden gekoppeld, tijdsperiodes, last minute kortingen of toeslagen voor (feest)dagen worden ingesteld of meertaligheid van het reserveringssysteem worden toegevoegd. Van elk te verhuren product en te reserveren dienst kan ook een voorraad worden bijgehouden.
We hebben ook een handig vertrek- en terugkomst overzicht in het reserveringssysteem geprogrammeerd waarin ook is opgenomen of er wel of nog niet betaald is, zodat het verhuren van boten en fietsen snel en efficiënt kan worden afgehandeld.
Als uw online reserveringssysteem live staat
Het online reserveringssysteem van Webburo biedt verhuurders een uniek systeem, waarmee veel handmatige en tijdrovende werkzaamheden volledig geautomatiseerd kunnen worden. Doordat veel meer huurders via uw website hun boekingen gaan regelen, wordt deze ook beter vindbaar via Google. Daardoor zullen ook meer nieuwe huurders uw website weten te vinden.
Verhuurders die ons reserveringssysteem gebruiken zijn hierover zonder uitzondering enthousiast. “Het reserveringssysteem van Webburo zorgt voor meer omzet en minder werk en dus kosten: wat wil je als verhuurder nog meer ?”
Na het live op internet plaatsen van uw reserveringssysteem kan Webburo ook periodiek updates van tekst, foto’s of video’s aan uw reserveringssysteem toevoegen. Webburo verzorgt ook uw zoekmachine optimalisatie, AdWords, Facebook Ads en Online Marketing.
Persoonlijke helpdesk
Webburo Online Services biedt een hoge mate van service via de persoonlijke telefonische helpdesk. Tijdens kantooruren beantwoorden wij uw vragen en geven u advies. Daarnaast hebben we een uitgebreide online helpdesk: zie https://helpdesk.webburo.nl/, waar alles stap voor stap met schermafbeeldingen wordt uitgelegd.