Reserveringssysteem voor motorboten en zeilschepen

Webburo heeft de afgelopen jaren een compleet online reserveringssysteem voor boten ontwikkeld, waarmee makkelijk en efficiënt motorboten en zeiljachten kunnen worden verhuurd en gereserveerd. Voorbeelden zijn Yachtcharter Turfskip en Yachtcharter Lemmer. Nadere informatie over het reserveringssysteem in het algemeen en het beheersgedeelte vindt u hier.

Reserveringssysteem voor boten met vlootoverzicht

Homepage met presentatie van het vlootoverzicht

Dankzij ons Reserveringssysteem voor boten kunnen uw schepen zo optimaal mogelijk worden gepresenteerd op basis van bijvoorbeeld beschikbaarheid en prijs. Ook is het mogelijk om boten te filteren op criteria zoals vakantieperiode, aantal slaapplaatsen, scheepslengte, scheepsbreedte en of de huurder wel of geen huisdieren mag meenemen op het schip. Op uw website wordt een overzichtelijke presentatie gegeven van uw boten. Indien de voorraad van uw boten op een bepaald moment volledig is verhuurd, dan wordt de betreffende boot ook niet meer in het beschikbare overzicht vertoond.

Reserveringssysteem voor boten met tijdsblokken

Categoriepagina met een overzicht van de tijdsblokken

Op de categorie pagina van uw Reserveringssysteem voor boten wordt een duidelijk overzicht gepresenteerd van de tijdsblokken waarin een motorboot of zeilschip kan worden gehuurd door uw klanten. Uw huurders kunnen dan snel en makkelijk het tijdsblok van hun voorkeur vinden, bijvoorbeeld een weekend, midweek, week of een langere periode. Vervolgens klikken ze op de button “meer informatie” en komen ze in het overzicht met kalender. Hier wordt de beschikbaarheid van de verschillende tijdsblokken waarin ze een motorboot of zeilschip bij u willen huren duidelijk aangegeven met groene of rode blokjes in het kalenderoverzicht.

Categoriepagina met een overzicht van last minute aanbod of royal class

U kunt ook uw speciale aanbiedingen voor de verhuur van motorboten of zeilschepen op een bijzondere manier presenteren, zodat deze meer opvallen op uw website. Door last minute aanbiedingen op een aparte pagina te plaatsen kunt u deze specifieker onder de aandacht brengen om te verhuren. Ook kan Webburo hiervoor specifieke online marketing acties voor u opzetten, waaronder Google AdWords of MailChimp nieuwsbrieven. Ook nemen we specifieke feestdagen als Paasweekend, Hemelvaart, Pinksteren of Fronleichnam op als aparte verhuur mogelijkheid. Voor deze periodes stellen we een toeslag in op het normale tarief in die periode

Reserveringssysteem voor boten met kalender

Presentatie van een te verhuren motorboot of zeilschip

Op een productpagina van uw reserveringssysteem voor boten kan alle relevante informatie over een specifieke motorboot of zeilschip worden gepresenteerd, inclusief vertrektijden en borg. Deze informatie kan allemaal gevuld worden in het CMS van ons online reserveringssysteem. Is er bijvoorbeeld een vaarbewijs voor nodig voor de boot ? Is er een toilet aan boord ? Hoeveel slaapplekken zijn er aanwezig ? Op deze specificaties kan tevens gefilterd worden

Reserveringssysteem voor boten met vertrek- en terugkomst overzicht

Handig vertrek- en terugkomst overzicht

In het CMS gedeelte van uw reserveringssysteem kunt u een handig vertrek- en terugkomst overzicht van de motorboten en zeilschepen bekijken of printen, waarop per dag en tijdstip staat wie welke boot plus welke opties heeft gehuurd. Zo houdt u eenvoudig het overzicht op welke verhuurder al weg is en welke nog terug moet komen. Indien u ook bij afvaart laat betalen, heeft u tevens overzicht wie de huur van de motorboot of zeilschip wel of nog niet heeft betaald.

Het reserveringssysteem voor boten is geschikt voor iedere tijdseenheid en elke taal

Het online reserveringssysteem voor motorboten of zeilschepen is geschikt voor de verhuur voor iedere door u gewenste tijdseenheid, zoals per uur, per dag, per week of elke andere periode die u wenst. Ook is het systeem meertalig. U kunt dus Duitse of Engelstalige klanten net zo eenvoudig hun motorboten of zeilschepen laten reserveren. Het reserveringssysteem geeft op de websites in alle talen alleen de beschikbare tijdstippen weer en boekt in het beheerssysteem de reeds gereserveerde items dicht.

Complete bedrijfsvoering in één keer automatiseren met een reserveringssysteem voor boten

Bootverhuurders die gebruik maken van ons reserveringssysteem kunnen hiermee hun complete bedrijfsvoering in één keer automatiseren. De commerciële mogelijkheden zijn enorm, dus u kunt ook uw omzet aanmerkelijk laten stijgen. De besparingen zijn ook hoog: een groot deel van de werkzaamheden die u nu nog handmatig moet uitvoeren zijn in het online reserveringssysteem volledig geautomatiseerd.

Demonstratie van het reserveringssysteem voor boten

Onderstaand vindt u de informatie over ons reserveringssysteem. We kunnen u ook een live demonstratie geven van de mogelijkheden en u adviseren welke oplossingen goed werken voor andere tevreden verhuurders van Webburo. Graag informeren wij u vrijblijvend tijdens een persoonlijk gesprek bij u op het bedrijf, bij ons op kantoor in Steenwijk of via een online demo via Google Meet. Neem vandaag nog contact met ons op voor het plannen van een afspraak !

Als uw online reserveringssysteem voor boten live staat

Het online reserveringssysteem van Webburo biedt verhuurders een uniek systeem, waarmee veel handmatige en tijdrovende werkzaamheden volledig geautomatiseerd kunnen worden. Doordat veel meer huurders via uw website hun boekingen gaan regelen, wordt deze ook beter vindbaar via Google. Daardoor zullen ook meer nieuwe huurders uw website weten te vinden.
Verhuurders die ons reserveringssysteem gebruiken zijn hierover zonder uitzondering enthousiast. “Het reserveringssysteem van Webburo zorgt voor meer omzet en minder werk en dus kosten: wat wil je als verhuurder nog meer ?
Na het live op internet plaatsen van uw reserveringssysteem kan Webburo ook periodiek updates van tekst, foto’s of video’s aan uw reserveringssysteem toevoegen. Webburo verzorgt ook uw zoekmachine optimalisatie, AdWords, Facebook Ads en Online Marketing.

Persoonlijke telefonische helpdesk

Webburo Online Services biedt een hoge mate van service via de persoonlijke telefonische helpdesk. Tijdens kantooruren beantwoorden wij uw vragen en geven u advies. Daarnaast hebben we een uitgebreide online helpdesk: zie helpdesk.webburo.nl, waar alles stap voor stap met schermafbeeldingen wordt uitgelegd.

Neem contact met ons op

Zekerheden van Webburo

  • totaal oplossing van idee naar live
  • snel online met een complete website
  • betrokken én aardige medewerkers
  • persoonlijke oplossingsgerichte helpdesk
  • betrouwbare servers met 99,9% uptime
  • unieke aantrekkelijke responsive designs
  • eigen meertalige tekstschrijvers
  • onze websites scoren beter in Google
  • uw ervaren online partner sinds 1999
Delen

Eduard Deckers
Al enige tijd worden mijn websites gehost door Webburo Noord Nederland. Ik ben buitengewoon te spreken door de service die wordt verleend. Hij is snel, doeltreffend en zeer prettig. Als ZZPer heb ik totaal geen omkijken naar dit aspect van mijn werk en dat is zeer plezierig. Dank hiervoor!
Ronald Rentenaar
Ben al jaren, naar volle tevredenheid, gebruik van de services van Webburo Noord Nederland / Web2Host. De supportdesk (in het bijzonder René Scholten) is snel en kundig. Op een emailtje met een vraag heb je in no-time een antwoord. Ik zou zeggen ga zo door!
Hans van Hove
Al ruim 20 jaar met mijn websites bij Digihosting.nl en zelden een probleem gehad, die enkele keer altijd goed geholpen.
Nu ik mijn hostingpakket wilde reorganiseren kreeg ik prima advies en een voordeliger nieuw pakket.
Martijn Liemburg
Sinds jaar en dag maakt gebruik van de hostingdiensten. Top dienstverlening, keurige en prettige communicatie en aardige mensen. Zeer tevreden.
Bigbagsiergrind nl
Een paar maanden geleden heeft Webburo voor ons een website gebouwd. Wij zijn super tevreden met het resultaat.

-Het team van Bigbagsiergrind.nl

Webburo is Triple geworden!


Sinds 1 juli 2024 hebben wij onze diensten voortgezet onder de naam van Triple Interactive B.V.. Deze verandering stelt ons in staat om onze dienstverlening verder te verbeteren en uit te breiden, zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn. Door onze krachten te bundelen, kunnen wij u een breder scala aan oplossingen, snellere doorlooptijden en een nog hogere kwaliteit van service bieden.

Wilt u meer informatie over onze diensten? Of bent u geïnteresseerd in een online reserveersysteem?

Kijk dan gerust verder op onze website!

Voor eventuele vragen kunt u ons bereiken via support@triple.nl of bellen op +31102621773

 

Dit zal sluiten in 0 seconden