Reserveringssysteem voor dagdelen

Het online reserveringssysteem van Webburo is niet alleen geschikt om items te verhuren per dag, weekend, week of midweek, maar is ook geprogrammeerd voor uren en dagdelen. Het reserveringssysteem voor dagdelen wordt bijvoorbeeld gebruikt voor verhuur van boten, fietsen, scooters of andere items die meerdere keren per dag kunnen worden verhuurd. Vaak zijn er meerdere exemplaren per item beschikbaar. Daarvoor biedt het systeem een voorraadmodule. Aangezien het reserveren door de huurders online plaatsvindt, heeft u zelf weinig administratie. Het systeem biedt de mogelijkheid om per bankoverschrijving te laten betalen of online via iDEAL. Onze ervaring is dat het gros van de huurders kiest om direct online direct te betalen.

Nadere informatie over het reserveringssysteem en het beheersgedeelte vindt u hier.

Categoriepagina met een overzicht van de tijdsblokken waarin uw product kan worden gehuurd

Op de categorie pagina van uw reserveringssysteem voor dagdelen wordt een duidelijk overzicht gepresenteerd van de tijdsblokken waarin een boot, fiets of ander item kan worden gehuurd door uw klanten. Uw huurders kunnen dan snel en makkelijk het tijdsblok van hun voorkeur vinden. Vervolgens klikken ze op de button “meer informatie” en komen ze in het overzicht met kalender. Hier wordt de beschikbaarheid van de verschillende tijdsblokken waarin ze een boot, fiets of ander item bij u willen huren duidelijk aangegeven met groene of rode blokjes in het kalenderoverzicht.

Reserveringssysteem voor dagdelen met tijdsblokken

Productpagina met kalender met upselling in het reserveringssysteem voor dagdelen

Uw klant kiest in de kalender de dag waarop hij wil uw boot, fiets of ander item van u wil huren. De beschikbare tijden zijn groen. De tijden dat u uw producten al verhuurd heeft zijn rood van kleur en dus niet meer beschikbaar. Bovenin de kalender kan worden aangegeven of er één of meerdere producten gelijktijdig gereserveerd worden. Afhankelijk of de huurder kiest voor een uur, meerdere uren, een dagdeel of een hele dag worden deze opties direct onder de kalender getoond. De voorraad van identieke producten is gekoppeld aan de tijdsperiodes en een eventueel aan het meertalige reserveringssysteem. U heeft dus nooit een probleem met dubbele boekingen.

Bij elke boot, fiets of ander item kunt u dezelfde of unieke upselling artikelen toevoegen. De ervaring is dat deze opties een hoge extra omzet opleveren met vaak veel rendement. Opties als koffie met gebak, kinderzitjes, zwemvesten etc. worden gemakkelijk gelijktijdig besteld met de reservering van het hoofdproduct en ook vooraf al online afgerekend.

Reserveringssysteem voor dagdelen met kalender

Handig vertrek- en terugkomst overzicht voor het reserveringssysteem voor dagdelen

In het CMS gedeelte van uw reserveringssysteem kunt u een handig vertrek- en terugkomst overzicht van uw verhuurde producten bekijken of printen, waarop per dag en tijdstip staat wie welke product plus welke opties heeft gehuurd. Zo houdt u eenvoudig het overzicht op welke verhuurder al weg is en welke nog terug moet komen. Indien u ook bij vertrek laat betalen, heeft u tevens overzicht wie de huur van uw product wel of nog niet heeft betaald.

Reserveringssysteem voor dagdelen met vertrek- en terugkomst overzicht

Geschikt voor iedere tijdseenheid en elke taal

Het online reserveringssysteem is geschikt voor de verhuur voor iedere door u gewenste tijdseenheid, zoals per uur, per dag, per week of elke andere periode die u wenst. Het reserveringssysteem geeft op de website alleen de beschikbare tijdstippen weer en boekt in het beheerssysteem de reeds gereserveerde items dicht. Ook is het systeem meertalig. U kunt dus Duitse of Engelstalige klanten net zo eenvoudig hun boten, fietsen of andere producten of diensten laten reserveren. Het reserveringssysteem geeft op de websites in alle talen alleen de beschikbare tijdstippen weer en boekt in het beheerssysteem de reeds gereserveerde items dicht.

Complete bedrijfsvoering in één keer automatiseren

Verhuurders die gebruik maken van ons reserveringssysteem kunnen hiermee hun complete bedrijfsvoering in één keer automatiseren. De commerciële mogelijkheden zijn enorm, dus u kunt ook uw omzet aanmerkelijk laten stijgen. De besparingen zijn ook hoog: een groot deel van de werkzaamheden die u nu nog handmatig moet uitvoeren zijn in het online reserveringssysteem volledig geautomatiseerd.

Demonstratie van het reserveringssysteem voor dagdelen

Onderstaand vindt u de informatie over ons reserveringssysteem. We kunnen u ook een live demonstratie geven van de mogelijkheden en u adviseren welke oplossingen goed werken voor andere tevreden verhuurders van Webburo. Graag informeren wij u vrijblijvend tijdens een persoonlijk gesprek bij u op het bedrijf, bij ons op kantoor in Steenwijk of via een online demo via Google Meet. Neem vandaag nog contact met ons op voor het plannen van een afspraak !

Als uw online reserveringssysteem voor dagdelen live staat

Het online reserveringssysteem van Webburo biedt verhuurders een uniek systeem, waarmee veel handmatige en tijdrovende werkzaamheden volledig geautomatiseerd kunnen worden. Doordat veel meer huurders via uw website hun boekingen gaan regelen, wordt deze ook beter vindbaar via Google. Daardoor zullen ook meer nieuwe huurders uw website weten te vinden.
Verhuurders die ons reserveringssysteem gebruiken zijn hierover zonder uitzondering enthousiast. “Het reserveringssysteem van Webburo zorgt voor meer omzet en minder werk en dus kosten: wat wil je als verhuurder nog meer ?
Na het live op internet plaatsen van uw reserveringssysteem kan Webburo ook periodiek updates van tekst, foto’s of video’s aan uw reserveringssysteem toevoegen. Webburo verzorgt ook uw zoekmachine optimalisatie, AdWords, Facebook Ads en Online Marketing.

Persoonlijke telefonische helpdesk

Webburo Online Services biedt een hoge mate van service via de persoonlijke telefonische helpdesk. Tijdens kantooruren beantwoorden wij uw vragen en geven u advies. Daarnaast hebben we een uitgebreide online helpdesk: zie helpdesk.webburo.nl, waar alles stap voor stap met schermafbeeldingen wordt uitgelegd.

Neem contact met ons op

Zekerheden van Webburo

  • totaal oplossing van idee naar live
  • snel online met een complete website
  • betrokken én aardige medewerkers
  • persoonlijke oplossingsgerichte helpdesk
  • betrouwbare servers met 99,9% uptime
  • unieke aantrekkelijke responsive designs
  • eigen meertalige tekstschrijvers
  • onze websites scoren beter in Google
  • uw ervaren online partner sinds 1999
Delen

Eduard Deckers
Al enige tijd worden mijn websites gehost door Webburo Noord Nederland. Ik ben buitengewoon te spreken door de service die wordt verleend. Hij is snel, doeltreffend en zeer prettig. Als ZZPer heb ik totaal geen omkijken naar dit aspect van mijn werk en dat is zeer plezierig. Dank hiervoor!
Ronald Rentenaar
Ben al jaren, naar volle tevredenheid, gebruik van de services van Webburo Noord Nederland / Web2Host. De supportdesk (in het bijzonder René Scholten) is snel en kundig. Op een emailtje met een vraag heb je in no-time een antwoord. Ik zou zeggen ga zo door!
Hans van Hove
Al ruim 20 jaar met mijn websites bij Digihosting.nl en zelden een probleem gehad, die enkele keer altijd goed geholpen.
Nu ik mijn hostingpakket wilde reorganiseren kreeg ik prima advies en een voordeliger nieuw pakket.
Martijn Liemburg
Sinds jaar en dag maakt gebruik van de hostingdiensten. Top dienstverlening, keurige en prettige communicatie en aardige mensen. Zeer tevreden.
Bigbagsiergrind nl
Een paar maanden geleden heeft Webburo voor ons een website gebouwd. Wij zijn super tevreden met het resultaat.

-Het team van Bigbagsiergrind.nl

Webburo is Triple geworden!


Sinds 1 juli 2024 hebben wij onze diensten voortgezet onder de naam van Triple Interactive B.V.. Deze verandering stelt ons in staat om onze dienstverlening verder te verbeteren en uit te breiden, zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn. Door onze krachten te bundelen, kunnen wij u een breder scala aan oplossingen, snellere doorlooptijden en een nog hogere kwaliteit van service bieden.

Wilt u meer informatie over onze diensten? Of bent u geïnteresseerd in een online reserveersysteem?

Kijk dan gerust verder op onze website!

Voor eventuele vragen kunt u ons bereiken via support@triple.nl of bellen op +31102621773

 

Dit zal sluiten in 0 seconden